Jaaroverzicht Drive DeVilbiss 2023

Opnieuw is er een jaar voorbijgegaan, en we kijken terug op opwindende maanden waarin ons bedrijf niet alleen is blijven groeien, maar ook voortdurend is geëvolueerd.

Het motto

"Wat we vandaag doen, bepaalt hoe de wereld er morgen uitziet"
(Quote: Marie von Ebner-Eschenbach)

heeft ons gedreven om gedurende het hele jaar baanbrekende stappen te zetten op het gebied van duurzaamheid en innovatie.

Onze focus ging verder dan het milieuvriendelijker maken van onze verpakkingen of het optimaliseren van efficiëntie in transport en opslag. We hebben ons assortiment uitgebreid en de ontwikkeling van bestaande producten bevorderd.

NIEUWE PRODUCTEN IN 2023

Elektrische rolstoelen

Aan het begin van het jaar hebben we ons assortiment uitgebreid met de introductie van elektrische rolstoelen. We presenteren met trots de Airfold en de Instafold, twee innovatieve elektrische rolstoelen die nieuwe normen stellen. De voordelen van deze elektrische rolstoelen liggen in hun compactheid en wendbaarheid in vergelijking met traditionele scooters. De eenvoudige inklapbaarheid en het lichte gewicht verbeteren de mobiliteit in het dagelijks leven en tijdens reizen.

MEER

Rollatoren

Ook ons rollatorsegment heeft dit jaar een nieuwe toevoeging gezien. De Torro Acero voegt zich bij onze Torro rollatorfamilie. Acero heeft al zijn medisch hulpmiddelnummer ontvangen, waardoor het direct toegankelijk is voor patiënten op recept.

MEER

BEURZEN

Na de pandemie namen we opnieuw deel aan beurzen met onze eigen stand. Na onze aanwezigheid in januari op de Arab Health in Dubai, namen we deel aan Expolife in Kassel in maart. Het terugkeren naar persoonlijke gesprekken werd zowel door ons team als door onze klanten hartelijk verwelkomd.

FILANTROPISCHE DONATIES

Dit jaar markeerde een record in het aantal producten dat werd geschonken aan liefdadigheidsprojecten. Geselecteerde organisaties waren onder andere

• humedica e.V.
  • Kinder- und Jungen-Sozialarbeit Isny e.V.
  • Verkehrswacht Württembergisches Allgäu e.V.
  • Lions Club Isny-Wangen-Leutkirch
  • Rollatoren-Gymnastikgruppe SC Hainberg in Göttigen
  • Maria Frieden Pflegezentrum des Caritasverbands Mannheim e.V.

die we allemaal hebben ondersteund met materiële donaties.

humedica e.V.

Rollatoren-Gymnastikgruppe SC Hainberg

Maria Frieden Pflegezentrum Caritasverband
Mannheim e.V

VOORUITZICHT VOOR 2024

We kijken ernaar uit om samen met u aan een jaar vol innovaties en vooruitgang te beginnen. Ons engagement blijkt uit verschillende gebieden die we voortdurend verbeteren om uw sterke partner te blijven.

Nieuwe Productontwikkelingen:

Spannende productlanceringen staan op de planning voor 2024. Ons team heeft hard gewerkt om innovatieve oplossingen te ontwikkelen die nog beter aan de behoeften van gebruikers voldoen. Van verbeterde functies tot nieuwe productlijnen, verwacht boeiende ontwikkelingen op het gebied van ademhalingsbehandeling, rollators en badkamerhulpmiddelen.

Online Service:

We zullen onze nationale en internationale websites samenvoegen. Deze nieuwe website, niet alleen esthetisch aantrekkelijk, zal ook gebruiksvriendelijke navigatie en nieuwe digitale functies bieden. Het nieuwe dealer login zal nog meer informatie en services aanbieden